środa, 13 listopada 2013

Ser biały w ziołowej zalewie ala "Apetina"


Uwielbiam sałatki, surówki z fetą świeże warzywa z dodatkiem ziół w połączeniu z feta pychota. U mnie twaróg w lodówce musi być codziennie. Wykorzystuję go do makaronu do klusek itd. Tym razem postanowiłam wykorzystać go zalewy ziołowej, zrobić go na ala Apetina . Już nie mogę się doczekać kiedy przejdzie aromatem ziół i wykorzystam go do mojej ulubionej sałatki.


SKŁADNIKI:
- twaróg (kupuję półtłusty) 200g
- oregano
- tymianek
- papryka ostra(nasiona)
- oliwa do zalania
SPOSÓB WYKONANIA:
- twaróg kroję w kostki mniej więcej równe
- układam je warstwowo w słoiku, każdą warstwę posypuje ziołami oraz papryka i tak do końca słoika. Zioła jakie wykorzystałam oraz papryka pochodzą z mojego ogródka więc mam je w 100% bez chemii :)


 - po ułożeniu wszystkiego zalewam to oliwą aby przykryły wszystkie kostki
- wkładam do lodówki na ok 7 dni aby wszystko razem ładnie przeszło
- po tygodniu można wcinać tylko czy ja tyle dni wytrzymam :)
SMACZNEGO
WSKAZÓWKI
- ja dodaję tymianek, oregano oraz paprykę ale możemy równie dobrze dodać inne zioła oraz np. czosnek wszytko zależy od nas smak oraz intensywność


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...