poniedziałek, 30 czerwca 2014

Lazania z truskawką, miętą i serkiem mascarpone oraz nuta cukru różanego

 To, że kochamy makarony pisałam już nie raz, to że kochamy truskawki też już było:) a teraz przedstawiam wam połączenie jednego i drugiego. Banalnie proste kilka składników a jak pyszne. Pyszne wzrokowe poprzez kolory oraz smakowo a i do tego kilka struktur. Historie tej opowieści skończe  przepisem.
SKŁADNIKI :
  • truskawki ok 200 g
  • płaty makaronu  lazania ( makaron zrobiłam sama z tego przepisu i wycięłam koła z płatu makaronu klik
  • serek mascarpone użyłam 50 g na 3 porcje 
  • listki mięty wedle uznania
  • cukier różany 3 łyżki (klik jak go zrobić ) można zastąpić zwykłym grubym 
SPOSÓB WYKONANIA :
- makaron gotujemy wedle instrukcji na opakowaniu ja swój zrobiłam  z tego przepisu klik z gotowego płatu wycięłam koła i takie ugotowałam ok 3 minuty 
- truskawki myjemy obcinamy szypułki, listki mięty myjemy i osuszamy 
- na ugotowany makaron układam porcje serka mascarpone oraz truskawki nakładam porcję makaronu i na to kolejną porcję serka oraz truskawki 
- zrobiłam z trzech płatów 
- posypuje świeżą miętą oraz cukrem różanym  
Bardzo proste a cieszy nasze kubki smakowe i nasze oko :)



 Świetnie danie na lato słodkie a zarazem odświeżające
Smacznego

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...