wtorek, 24 marca 2015

Spaghetti Napoli z czarną oliwką i kiełkami rzeżuchy.

Dawno nie pisałam, ale są chwile w życiu, gdzie człowiek nie potrafi złożyć nawet jednego zdania.Moje  serce i myśli  były  cały czas przy osobie, która walczyła o życie..... udało się!!!! mój tata wraca do domu ze szpitala!!! Więc dziś mogłam coś ugotować i z przepisem podzielić się z wami. Dziś będzie to szybie danie spaghetti Napoli z czarną oliwką i kiełkami rzeżuchy. Moje czarne oliwki, które dostałam z Włoch długo czekały na swoją premierę, było warto :)
SKŁADNIKI :
  • makaron nitki ok 100 g na osobę 
  • 1 puszka pomidorów
  • 3 łyżki oleju rzepakowego 
  • 1 szalotka 
  • 2 ząbki czosnku 
  • 1 mała marchew 
  • oliwki czarne wedle uznania 
  • ser parmezan wedle uznania 
  • kiełki rzeżuchy 
  • sól, pieprz do smaku 
  • pół łyżeczki cukru 
  • 2 gałązki świeżego tymianku 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA 
Rozgrzewamy patelnię dodajemy pokrojone w kostkę szalotkę oraz czosnek oraz marchew chwilkę podsmażamy po czym dodajemy pomidory z puszki całość dusimy na wolnym ogniu. Doprawiamy solą, świeżo zmielonym pieprzem odrobiną cukru i świeżym tymiankiem. Międzyczasie nastawiamy makaron i gotujemy wedle instrukcji na opakowaniu. Gdy makaron się już ugotuję a sos już zmiękł makaron prosto z wody wrzucamy do naszego sosu. Całość wymieszamy, aromaty się połączą. Układamy na talerzu nasze spaghetti dodajmy rzeżuchę oraz oliwki całość posypujemy parmezanem. Zajadamy :) jest tu tylko kilka składników, ale bogactwo smaku... pychota sami wypróbujcie, przygotowanie trwa chwilę.
Smacznego
Basia

5 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...