niedziela, 14 grudnia 2014

Wyniki konkursu - pierwsze urodziny bloga

Konkurs dobiegł końca, drugi rok już leci Basi w kuchni. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie, dobre słowo i wsparcie. Bardzo miło było mi czytać wasze komentarze. Koń z kopytami rozbawił mnie do łez :)) zacierka z ziemniakami przypomniała mi dzieciństwo, krewetki w maśle ....pycha a jako makaronholoczka nie pogardzę suszonymi pomidorami oraz serem francuskim. Poczułam zapach curry ale najbardziej moje kulinarne zmysły rozpalił komentarz
"Zjadła bym sobie...
... odrobinę luksusu w aksamitnym sosie z dodatkiem kuskusu.....
... odrobinę szaleństwa co zmysły moje ukoi w towarzystwie mięska i rukoli....
... odrobinę przyjemności podana z witaminką w otoczce słodkości ...
... udekorowane pasją i fantazją, przyozdobione miłością...
Wszystko podane na srebrnej paterze.

Więc ogłaszam wszem i wobec, że Anna Zielińska WYGRAŁA! 
Reszcie bardzo, bardzo dziękuję za czas poświęcony, zapraszam do odwiedzania i korzystania z mojej fantazji kulinarnej pod postacią przepisów. Czego ja sobie życzę ... na następny rok. Aby było mi dane dalej dzielić się z wami przepisami, moim kulinarnym smakiem. Szykuję dla was kilka niespodzianek, zmian, ale to już w następnych postach. 
Do smacznego spotkania w sieci i nie tylko 
Wasza Basia w kuchni <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...